احتمالا میدانید که امروزه میان انواع کسبوکارها و شرکتهای خدماتی، رقابت شدیدی حاکم است و این موضوع باعث اقدامات مختلفی جهت افزایش فروش و رونق بازارکار شده است. از بین روشهای پیشرفت، میتوان به تبلیغات و اثر گسترده آن اشاره کرد که اگر در بستری صحیح و بهجا صورت گیرد، نتیجه حیرتانگیزی به همراه خواهد داشت.یکی از دغدغههای افرادی که قصد تبلیغ محصول یا خدمتی را به صورت انبوه دارند، همواره این است که چگونه میتوانند به طور یکسان و همزمان و در زمانی کوتاه، تبلیغات کنند. از عوامل موثر در تحقق این هدف، استفاده از سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی است. با ما در این مقاله همراه باشید تا با امکانات سامانه پیامکی بهتر آشنا شوید.
طرز کار سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی
سامانه ارسال پیامک ، نرم افزاری تحت وب است که با تخصیص نام کاربری و رمز عبور، فضایی مشابه اپلیکیشن های حساب بانکی یا جیمیل را به کاربر ارائه میدهد. کاربر با انتخاب و خرید بسته، وارد حساب خود شده و میتواند از امکانات ساده تا پیشرفته پکیج استفاده نماید. معمولا سامانهها به چند پکیج که ارزانترین آن شامل امکانات پایه است، تقسیم میشوند؛ با پیشرفتهتر شدن گزینههای قابل استفاده در هر پکیج، مبلغ پرداختی نهایی، ارزانتر از خرید تکی خواهد بود.
امکاناتی مثل دسترسی به بانک شماره موبایل استانها و شهرهای ایران، ارسال پیامک به انواع دستهبندیها مثلا یک منطقه خاص یا پیششماره تفکیکشده، از جمله مواردی است که در هر سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی ارائه میشود. اما امکاناتی همچون ارسال به لیست سیاه یا black list، ارسال پیامک به خارج از ایران و یا مسابقه پیامکی از مواردی است که در پکیجهای پیشرفتهتر در اختیار کاربر گذاشته میشود.
مزایای سامانه ارسال اس ام اس
استفاده از سامانه ارسال پیامک جهت تبلیغات جامع، بدون داشتن هیچ اطلاعات تخصصی و مهارت ویژه، برای عموم آزاد است. شما میتوانید به هر دسته بندی از مخاطبان مدنظرتان، پیامک ارسال کنید. بانک شماره موبایل استانها و شهرها به صورت کامل در دسترس است و شما نیازی به جمعآوری تکبهتک شماره تلفن افراد ندارید. در اکثر پنلها نیز، شماره تلفنها دائما بهروزرسانی میشود.
دسترسی به انواع طبقهبندی شماره موبایل
از دیگر برتریهای سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی، ارزان بودن آن است. شما مجبور به صرف هزینه زیاد برای در معرض دید گذاشتن خدماتتان نیستید. کافیست از یک پنل پیامکی بهره بگیرید و به گروه بزرگی از مخاطبان خود پیام تبلیغات دلخواهتان را ارسال نمایید.
شاید بخواهید فقط به افراد بالای 50 سال که درد مفاصل دارند، یک پیامک متنی حاوی تبلیغ مشاوره پزشکی در این زمینه، ارسال کنید. هر سامانه پیامکی این امکان را در اختیارتان میگذارد که پس از وارد شدن به یک حساب کاربری که قبلا ثبتنام کردهاید، با پرداخت هزینه تعداد پیامک برآورد شده، تبلیغتان را به طور انبوه ارسال نمایید.
تاثیر در رونق کسبوکار با ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صورت گسترده
اس ام اس تبلیغاتی، سریعتر از هر روشی مورد توجه مخاطب قرار میگیرد و در کمترین زمان، خواسته شما را ممکن میسازد. به جای تبلیغات کاغذی که علاوه بر جذب مخاطب محدود، زمانبر و پرهزینه است، با ارسال پیامک به مخاطبان که همواره تلفن همراهشان را در دست دارند، میتوان از چند مزیت به طور یکجا استفاده نمود.
موارد استفاده از سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی
اگر صاحب یک فروشگاه لباس باشید و در هر خرید شماره موبایل مشتریان را دریافت کنید، از بهترین روشها برای حفظ مشتری و جلب توجه او، ارسال تبریک تولد در روز تولدش است! در نتیجه استفاده از سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی، تنها در ارسال متن تبلیغی خلاصه نمیشود، بلکه میتوان با کمی خلاقیت، نظر مشتری را جلب کرد.
حفظ مشتری از طریق خلاقیت در پیامک تبلیغاتی
همچنین میتوانید، هنگام تخفیفهای ویژه یا قرعهکشیهای ماهانه، از طریق پیامک انبوه مخاطبان منتخب خود را آگاه کنید. برای اطلاعرسانیهای مربوط به عضویت در سایت فروشگاهی نیز میتوانید از این پنل استفاده کرده و در نهایت شاهد پیشرفت کسبوکارتان در زمانی کوتاه باشید.
سخن نهایی
بازاریابی پیامکی، از بهترین انتخابهایی است که در جهت آسان نمودن تبلیغات گسترده برای فروشندگان و دفاتر خدماتی، در اختیار این گروه قرار گرفته است.
فراموش نکنید که قبل از اقدام به خرید بسته از سایتها و شرکتهای ارائهدهنده سامانه ارسال و دریافت sms تبلیغاتی، تحقیقات لازم را به عمل آورید. برای مثال، ابتدا از تجربه کاری، سابقه شرکت، نظرات مشتریان، مناسب بودن تعرفه بستهها و غیره آگاه شوید، سپس سامانه ارسال اس ام اس را خریداری کنید.
خدمات مرتبط :
مقالات مرتبط :