در دنیای ارتباطات امروزی برای دیده شدن، تبلیغات مهمترین نقش را دارد. روش های تبلیغاتی و پنل پیامک به صورتهای بسیار متنوعی میتوانند انجام شوند که هرکدام تاثیر و مخاطب خاص خود دارد. اما چرا تبلیغات از طریق پیامک تا این حد موثر است؟ این سوالی است که اگر تا انتها مقاله با ما همراه باشید به آن پاسخ خواهیم داد.
مزایا استفاده از پنل پیامک که به بازاریابی تجارت شما کمک میکند، کدامند؟
-
نرخ بالا دیده شدن پیامک
یکی از مهمترین مزایای بازاریابی پیامکی در مقایسه با ایمیل و یا تبلیغات تلفنی خوانده شدن آنها است. 98 درصد پیامهای ارسالی باز شده و توسط مشترکین خوانده میشوند که همین امر بازاریابی پیامکی را به سریعترین و موثرترین روش تبدیل میکند. این حجم از دیده شدن تبلیغات برای شما بینظیر خواهد بود که با پنل پیامکی برایتان دست یافتنی خواهد شد.
-
بازاریابی پیامکی ارزان هستند
این روش تبلیغاتی از به صرفهترین روشها در جوامع امروزی است. شما از طریق ارسال پیامکهای انبوه با مشتریان بسیار زیادی ارتباط برقرار خواهید کرد. زمانی که این نوع از روش های تبلیغاتی و پنل پیامک با روشهای دیگر بازاریابی مانند تیلیغات تلویزیونی، مجلات و بیلبوردها مقایسه میشود نه تنها بازاریابی پیامکی ارزانتر میباشد بلکه افراد بیشتر و از هر قشری را با تبلیغات شما درگیر میکند.
-
تحویل سریع پیامک
در مورد این روش تبلیغاتی عملا هیچگونه زمانی برای انتظار وجود ندارد. زمانی که ارسال را انتخاب کنید، مطمئن خواهید بود که مخاطبین مورد نظر بلافاصله پیام شما را دریافت خواهند کرد. این نوع تبلیغات در واقع به زمان کمی برای آمادهسازی نیاز دارد. البته بهتر است تا برای انتخاب و نوشتن متن پیام خود به اندازه کافی وقت بگذارید.
-
قابلیت برنامهریزی
وقتی صحبت از مزایای بازاریابی پیامکی میشود، یکی از بهترین مزیتهای آن تنوع بسیار بالای آن میباشد. شما میتوانید پیامها را متناسب با تجارت خود برای تقویت آن انتخاب کنید. از طریق پنل پیامکی میتوانید فروش را اعلام کنید، تخفیف موقت بدهید، به مشتریان همیشه همراهتان امتیاز و یا پاداش بدهید، محصول جدید خود را تبلیغ کنید، اخبار و… را به اشتراک بگذارید.
شما میتوانید برنامههای استراتژیکی بازاریابی پیامکی خود را برای بهتر دیده شدن به کار بگیرید و از آنها نهایت بهره را ببرید.
چگونه از پنل پیامکی استفاه کنیم؟
برای این نوع از روش های تبلیغاتی و پنل پیامک فروشگاه و وبسایتهایی وجود دارد که شما به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی میتوانید از آنها استفاده کنید. برخی از این فروشگاه با ارائه ی پنلهای مختلف این امکان را برای شما فراهم میکنند تا تعرفه مناسب خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. البته برای استفاده از بازاریابی پیامکی شما نیازی به آنلاین بودن مداوم نداشته و هر زمان که بخواهید پیامکهای شما به صورت خودکار ارسال میشوند. کافی است که پنل پیامکی مورد نظر خود را خریداری کرده و متن پیام خود را آماده کرده باشید.
پیادهسازی، مدیریت و پیگیری پنل پیامک
درست است که پنلهای پیامکی انواع متفاوتی دارند، اما هر کدام از آنها را که انتخاب کنید به راحتی میتوانید عملکرد بازاریابی خود را مدیریت و ارزیابی کنید. تبلیغات پیامکی شما اگر به درستی انجام شود به شما این امکان را میدهد تا زمان درست تبلیغات خود را سنجیده و بهترین آن را پیدا کنید. حتی ارسال پیامکهای انبوه نیز قابل پیگیری است. در دنیای امروز اگر تبلیغات را جدی نگیرید و یا در انجام آن دچار اشتباهات شوید، ممکن است به طور کلی تجارت خود را از دست بدهید.
با توجه به مزایایی که برای این نوع از روش های تبلیغاتی و پنل پیامک نام بردیم و همچنین راحت بودن این نوع تبلیغات، یکی از به صرفهترین روشهای تبلیغاتی که میتوانید برای تجارت و برند خود در نظر داشته باشید، پنلهای پیامکی است. طبق تحقیق صورت گرفته بیش از 8 درصد از کل مردم جهان پس از دریافت پیامک تبلیغاتی از فروشگاهها بازدید و اقدام به خرید کردهاند. از بازاریابی پیامکی نه تنها میتوان برای جذب مشتریان موجود استفاده کرد بلکه برای پیدا کردن مخاطبان جدید نیز میتوان از آنها بهرهمند شد. پیشنهاد میکنم حتما از پنلهای پیامکی برای بازاریابی و تبلیغات برند خود استفاده کرده و سرعت و تاثیرگذاری آن را ببینید.
مقالات مرتبط :