رفتن به محتوای اصلی


در دنیای تجارت، همیشه نیاز به تماس مستقیم با مشتریان دارید تا بتوانید آن ها را با برند خود درگیر کنید. مشاغل برتر برای حفظ جایگاه خود در دنیای بازاریابی با به کارگیری بهترین ایده های ممکن در تلاشند. اس ام اس یا پیام کوتاه یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین راه ها برای ارتباط مستقیم با مشتریان می باشد که می تواند تغییر شگرفی را در میزان محبوبیت و سود کسب و کار شما پدید آورد. مطابق با این نیاز روز، خدمات پیامکی پنل اس ام اس مخابرات  توسط آژانس های برتر بازاریابی به کسب و کارها کمک شایانی نموده اند. اگر صاحب یک استارتاپ نوپا یا کسب و کاری هستید که به دنبال خرید پنل پیامک مخابرات هستید، در ادامه این مقاله با سپهر پیامک همراه باشید.

 

تیم حرفه ای سپهر پیامک داریم که با ارائه ایده های موثر برای ارائه خدمات پنل اس ام اس تبلیغاتی، در زمینه ارائه بهترین انواع پنل پیامکی تلاش می کنند. با استفاده از خدمات سامانه پنل پیامک مخابرات می توانید در کمترین زمان پیام خود را به انبوه مشتریان ارسال نموده و از رونق چشمگیر کسب و کار خود بهره مند گردید. پیامکی که توسط نمایندگی پنل اس ام اس و شرکت هایی که از مخابرات سرویس می گیرند به دست مشتریان می رسد، می تواند به آشنایی بیشتر و بهتر آن ها با کسب و کار شما کمک شایانی نماید و آن ها می توانند اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق پنل پیامکی را به طور مستقیم مرور کنند. این استفاده هوشمندانه از پنل پیامکی  شانس زیادی برای افزایش فروش برند شما دارد و به طور کلی خرید پنل پیامک مخابرات تبلیغاتی باعث می شود تجارت شما به سطح بهتری از بازدهی و محبوبیت برسد.

پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

inspectbodyclasses

پنل پیامکی به فضایی اطلاق می شود که در آن قابلیت بازدید از منوهای مختلف، ویرایش مخاطبین برای ارسال پیامک انبوه و مدیریت و دسته بندی پیام های خود را دارا می باشید.

در حالت کلی، پنل پیامکی به فضایی اطلاق می شود که در آن قابلیت بازدید از منوهای مختلف، ویرایش مخاطبین برای ارسال پیامک انبوه و مدیریت و دسته بندی پیام های خود را دارا می باشید. حال احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که بهترین پنل اس ام اس مخابرات کدام است؟ آیا پنل اس ام اس رایگان مخابرات نیز وجود دارد؟ ورود به پنل مخابرات چگونه صورت می گیرد؟

اما جالب است بدانید که چیزی به نام پنل اس ام اس رایگان مخابرات وجود خارجی ندارد! در واقع مسئولیت ارسال اس ام اس انبوه در ایران مستقیما بر عهده اداره مخابرات نمی باشد. در واقع این وظیفه بر عهده ی شرکت های نمایندگی پنل مخابرات می باشد. در واقع این شرکت های واسطه بین مشتری و مخابرات به عنوان شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش پنل اس ام اس عمل می کنند. اگر به دنبال انتخاب بهترین پنل پیامک مخابرات ارزان هستید، به نکات مطرح شده در این مقاله توجه داشته باشید.

خدمات پنل اس ام اس مخابرات چگونه ارائه می شود؟

ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس مخابرات تبلیغاتی می تواند از طریق اپراتورهای متعددی انجام گیرد. پیش شماره هریک از این اپراتورها که توسط مخابرات پشتیبانی می شوند با هم متفاوت است. از پیش شماره های رایج این اپراتورها می توان به پیش شماره های ۰۲۱، ۰۲۶، ۱۰۰۰ و غیره اشاره نمود. فروش پنل اس ام اس عموما در این پیش شماره ها و تعدادی دیگر از طریق اپراتورهای رایج ارائه دهنده پنل پیامک مخابرات برای تلگرام انجام می شود. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت پنل پیامک مخابرات و خرید اس ام اس مخابرات تبلیغاتی می توانید با سپهر پیامک تماس بگیرید یا بخش قیمت پنل پیامک مخابرات در وبسایت ما را بررسی نمایید.

نحوه عملکرد پنل اس ام مخابرات

یکی از متداول ترین مشکلاتی که در هنگام ورود به پنل اس ام اس مخابرات برای کسب و کارها به وجود می آید این است که ارسال اس ام اس به برخی از مشتریان و پایانه ها با مشکل مواجه می شود. دلیل این امر آن است که این دسته از مشتریان قابلیت دریافت پیامک های تبلیغاتی توسط هرگونه سایت پنل پیامک مخابرات را کاملا غیرفعال نموده اند. چاره این امر استفاده از خطوط سرویس ویژه ای به نام “خط سفید” می باشد. خط سرویس یا خط سفید مشابه همان خطوط عادی ارسال اس ام اس انبوه می باشد با این تفاوت که پیامک های ارسالی از این خطوط به دست کسانی که امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند نیز می رسند. اما ممکن است سوال کنید این خطوط چه تفاوتی با خطوط عادی ارسال اس ام اس دارند؟ پاسخ این است که هنگام ارسال پیامک با سامانه پنل اس ام اس به این گونه خطوط باید در نظر داشته باشید که تمامی پیام هایی که از طریق خطوط سفید یا خطوط سرویس به مشتریان می رسند باید تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و هیچ گونه محتوای تبلیغاتی مشخصی نداشته باشند در غیر اینصورت مسدود خواهند شد.

آیا برای ارسال پیامک از طریق نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات به حساب کاربری احتیاج است؟سوالات متداول درباره پنل اس ام اس مخابرات

  • آیا برای ارسال پیامک از طریق نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات به حساب کاربری احتیاج است؟

بله. برای ارسال پیام کوتاه از طریق پنل پیامک مخابرات، باید با ثبت نام در وب سایت ما یک حساب کاربری ایجاد کنید. هم اکنون می توانید ثبت نام کنید، هیچگونه قرارداد یا تعهدی برای شروع کار وجود ندارد.

  • آیا برای ارسال پیامک انلوه از طریق پنل اس ام اس مخابرات به شماره تلفن نیاز دارم؟

بله. برای اینکه بتوانید از طریق پنل اس ام اس برای مشتریان خود پیامک انبوه ارسال کنید و کسب و کار خود را رونق بخشید باید تعدادی شماره تلفن تهیه نمایید تا از طریق آن ها اقدام به ارسال پیامک به مشتریان نموده و آن ها را ترغیب به خرید یا برقراری ارتباط نمایید.

  • آیا محدودیتی در تعداد پیام های ارسالی از طریق پنل اس ام اس مخابرات وجود دارد؟

اگرچه محدودیتی برای تعداد پیام های ارسال شده در هر کمپین تبلیغاتی وجود ندارد، اما توصیه می کنیم برای هر کمپین حدود ۲۰۰۰۰ پیام در نظر بگیرید.

  • آیا می توانم دفترچه تلفن کمپین تبلیغاتی خودم را ایجاد و مدیریت کنم؟

چرا که نه! پورتال ما به شما امکان می دهد تا دفترچه تلفن اختصاصی خود را داشته باشید تا بتوانید با مخاطبین خاص خود به راحتی در ارتباط باشید و فعالیت های کسب و کار خود را رونق بخشید.

  • آیا گزارش تحویل پیامک در پنل اس ام اس مخابرات را ارائه می دهید؟

بله ما این کار را  انجام میدهیم. این گزارش ها از طریق پورتال پنل پیامکی سپهر پیامک در دسترس هستند. این گزارشات شامل اطلاعات کامل پیام های ارسال شده توسط اس ام اس می باشد و به شما راجع به فرستنده، گیرنده، شناسه sms، هزینه، وضعیت و تاریخ ارسال پیامک گزارش داده می شود.

  • API در پنل اس ام اس مخابرات به چه معناست؟

API  یک رابط برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان امکان می دهد نرم افزار خود را سرویس های سپهر پیامک ادغام نمایند. استفاده از API تنها روشی برای ارسال پیامک انبوه نیست، بلکه همچنین می توانید از نمایندگی پنل اس ام اس سپهر پیامک برای مدیریت و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

  • آیا نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات رایگان وجود دارد؟

باید بگوییم نمایندگی پنل اس ام اس رایگان وجود ندارد. هر خدمتی هزینه ای دارد و خدمات خرید پنل اس ام اس مخابرات نیز از این قضیه مستثنی نیست.

 چگونه بهترین پنل اس ام اس مخابرات را انتخاب کنیم؟

در فضای فزاینده رقابت فن آوری پیام کوتاه، انتخاب ارائه دهنده پیام کوتاه مناسب برای تجارت شما بیش از یک مقایسه قیمت دستگاه پنل اس ام اس مخابرات ساده می باشد. اگرچه هزینه مهم است و پنل پیامک مخابرات ارزان مزایای خاص خود را دارد، اما جنبه های دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از انتخاب نمایندگی پنل پیامک مخابرات در نظر گرفته شود. این جنبه ها شامل مواردی مانند قابلیت اطمینان، مقیاس پذیری، تجربه، میزان سرعت تحویل پیام و میزان دسترسی به مشتریان است که همگی نقش مهمی در موفقیت کمپین های تبلیغاتی کسب و کار شما دارند.

API یک رابط برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان امکان می دهد نرم افزار خود را سرویس های سپهر پیامک ادغام نمایند. استفاده از API تنها روشی برای ارسال پیامک انبوه نیست،در ادامه نگاهی به برخی از فاکتورها که شما باید قبل از انتخاب پنل اس ام اس پیامک دهی برای کسب و کار خود در نظر بگیرید، می اندازیم:

·        هزینه

هزینه نه تنها به قیمت یک پیامک واحد اشاره دارد، بلکه به کلیه هزینه های مربوط به ارسال پیام کوتاه از طریق ارائه دهنده خدمات (اپراتور) نیز مربوط می شود. در هنگام در نظر گرفتن هزینه ارسال پیامک انبوه باید به مواردی مانند مالیات بر ارزش افزوده و تعداد مخاطبان توجه کرد و در نتیجه مقرون به صرفه ترین شرکت را برای ارسال پیامک انبوه انتخاب نمود.

·        قابلیت اطمینان

هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه، اطمینان حاصل کنید که شرکت ارائه دهنده این خدمات دارای پشتیبانی و خدمات بهینه مشتریان، خدمات پس از فروش قابل اعتماد و پنل اس ام اس مناسب با طراحی کاربردی می باشند. در بسیاری از موارد، ارائه دهندگان سرویس های پیام کوتاه به علت کمبود بودجه پیام های SMS کم هزینه را ارائه می دهند، در حالی که آنها مسیرهای پیام رسانی خود را بهینه نکرده اند یا یک چارچوب پشتیبانی قابل اعتماد ایجاد ننموده اند. بنابراین مواظب قیمت های بیش از حد ارزان باشید!

·        کاربر پسند بودن

یکی از مهمترین موارد مورد توجه هنگام انتخاب پنل اس ام اس مخابرات، سهولت استفاده این سرویس است. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده  یک پلت فرم در دسترس و آسان به همراه آموزش کار با پنل پیامک مخابرات را ارائه می دهد که بتواند تمام نیازهای شما برای ارسال پیام کوتاه انبوه را برآورده سازد.

·        ادغام آسان

ارائه دهنده خدمات پیامکی را انتخاب کنید که خدمات یکپارچه سازی API را ارائه دهد. این امر باعث می شود تا پیام کوتاه توسط وب سایت، برنامه تلفن همراه یا سیستم CRM شما صحیح و بدون مشکل عرضه شود.

·        نرخ تحویل پیام به مشتریان

سرعت تحویل پیام به مشتریان یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب اپراتور ارسال پیامک انبوه می باشد. مطمئن شوید که ارائه خدمات دهنده پیام کوتاهی را انتخاب نموده اید که رابطه مستقیمی با سایر مجموعه ها و شبکه های محلی و جهانی مستقر در منطقه داشته باشد و ورود به پنل اس ام اس مخابرات نیز به آسانی صورت گیرد. این باعث خواهد شد که اکثر پیام های پیام کوتاه شما با حداقل تاخیر و عوارض تحویل مشتری داده شوند.

·        تجربه و دانش صنعت

این مهم است که به دنبال ارائه دهنده هایی باشید که با مقررات صنعت آشنا باشند و بهترین گام ها را در این راستا بردارند. یک نگاه سریع به این که عضویت آنها با نهادهای صنفی یا انجمن های مربوطه چیست، راهی مطمئن برای بررسی این امر است. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که مورد اعتماد، با تجربه و مستقر در بازار باشد.

مجموعه سپهر پیامک مقتخر است تا با سال ها تجربه در ارسال پیامک انبوه برای مشتریان استارتاپ ها و کسب و کارهای موفق آماده ارائه هرگونه خدمات ارسال پیامک انبوه از جمله پنل اس ام اس مخابرات باشد. ارسال پیامک از طریق این پنل ها با سرعت بالا و به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته صورت گرفته و از طریق یک بانک شماره موبایل آپدیت شده (همراه اول و ایرانسل) خدمات ارسال پیامک به مشتریان کسب و کارها صورت می پذیرد. همچنین وب سرویس ارسال پیامک نیز با خط خدماتی رایگان ارائه می شود. با ما باشید!

 

Call Now Buttonتماس با سپهر پیامک
×بستن جستجو
جستجو