رفتن به محتوای اصلی

رموز ارسال موفق اس ام اس و پیامک

ارسال موفق پیامک

رمز ارسال موفق اس ام اس

رموز ارسال موفق اس ام اس و پیامک

این مقاله در مورد رموز ارسال موفق اس ام اس و پیامک برای کسب و کارها صحبت می کند امروزه  برخی از شرکت ها هستند که بازاریابی پیام کوتاه را به طور کامل در استراتژی تجارت خود ادغام می کنند و برخی دیگر که آن را یک پروژه جانبی می دانند.

طبق نظرسنجی  ۸۹٪ از مشتریان هنگام خرید از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و ۶۴٪ آمریکایی ها از سال ۲۰۱۵ دارای تلفن هوشمند هستند. با توجه به این موضوع ، فکر می کنید کدام یک از کمپین ها فعالیت بازاریابی موفق تری داشته باشند؟

اگر از قبل با بازاریابی از طریق اس ام  اس و پنل پیامک  در ارتباط هستید ، در اینجا چند نکته و پیشنهادی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت خود آورده شده است.

۱- ایجاد یک تیم بازاریابی ارسال اس ام اس و پیامک

پنل اس ام و پیامک

پنل اس ام اس و پیامک سپهر پیامک

کمپین های بزرگ بازاریابی پیام کوتاه  می توانند فوق العاده باشند. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از استراتژی بازاریابی خود به افراد حرفه ای  ماهر نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین مورد از این نقش ها را پر کنند ، اما شما نیاز دارید: یک کارشناس برنامه بازاریابی پیام کوتاه ، یک متخصص خرده فروشی ، هماهنگ کننده ارسال و زمان بندی ارسال اس ام اس ، طراحان خلاق دیجیتال ، کارشناسان رسانه های اجتماعی ، یک متخصص تبلیغات ، و افرادی که در کار خود خبره هستند.

این مناطق نیاز به هماهنگی دارند و از آنجا که جدول زمانی پیام کوتاه بیشتر می شود ، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کند و به طور مکرر در مورد برنامه ها ، استراتژی ها و اجرای آنها ارتباط برقرار کند. تیم پیام کوتاه شما هرچه کامل تر باشد ، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر بیشتر خواهید بود.

۲- مشتری خود را بشناسید

 

برای اندازه گیری موفقیت پیام های خود از یک برنامه CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین CRM های موجود ، می توانید مطالعه بیشتری داشته باشید .

تاریخ خرید و جمعیت مبتنی  بر موقعیت مکانی را تجزیه و تحلیل کنید ، بنابراین می توانید پیام های صحیحی را برای مشتریان مناسب ارسال کنید

مشتریان خود را برای تبلیغات هدفمند بخش بندی کنید. پیام های عمده ای را برای فروش عمومی و تبلیغاتی ارسال کنید که هرکسی در هر مکانی می تواند از آن استفاده کند.

۳- پیام های پاک را بنویسید

به این نکته برسید: ۱۶۰ حرف برای بیان خود دارید. در صورت امکان این کار را با کمترین حروفات  انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و مختصر است و به زبان  ساده نوشته شده است. از اختصارات ، شکلک ها و ….کلاه های خودداری کنید. یکی از رموز ارسال موفق اس ام اس و پیامک  این مطلب است

از پیام های باز استفاده نکنید. نمونه ای از پیام انتهایی ارسال نامه ای است که مشتری ها را به سمت فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه موقع فروش تمام می شود. مشتری برای اینکه یک روز یا یک ماه باشد ، تصوری ندارد. با دادن یک تاریخ خاص در پایان یا فروش یا تاریخ انقضاء یک کوپن ، مشتریان به احتمال زیاد عمل می کنند زیرا به شما اطلاعات کافی و انگیزه داده اید.

۴- از دکمه های تماس به عمل استفاده کنید

تماس همراه با عمل باعث افزایش جذب مشتری با متون بازاریابی پیام کوتاه شما می شود. این دقیقاً همان چیزی است که شما از آنها می خواهید: مشغول بودن ، ارزش دادن به متونی که می فرستید ، خواندن آنها ، تعامل با آنها و عمل کردن بر روی آنها

برخی اقدامات برای موثر بودن اس ام اس ها و پیامک های ارسال

“این متن را نمایش دهید.” درخواست از مشتریان برای نشان دادن متن برای به دست آوردن تخفیف ، روشی واضح و مؤثر برای جذب آنها در تبلیغات شما است. به عنوان مثال: “امشب ۵۰٪ تخفیف این متن را نشان دهید.”
“اینجا را کلیک کنید.” گاهی اوقات در پیامک خود فضای کافی ندارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری خود را درج کنید. شاید شما در حال میزبانی یک رویداد باشید و می خواهید یک لینک به نقشه یا ویدیویی درباره این رویداد یا پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید که جزئیات بیشتری در آن وجود دارد. در این حالت ، یک دکمه “اینجا را کلیک کنید” پیوندی به جزئیات لازم می دهد.

در نظرسنجی با تلفن همراه مشتریان را درگیر کنید تا دریابید که شرکت شما از نظر خدمات ، کیفیت محصول ، قیمت ها و موارد دیگر چطور عمل می کند.
“اکنون بخرید.” این دکمه CTA مناسب برای پیامهای هدفمند است. اگر می دانید مشتری به طور مرتب کالای خاصی را خریداری می کند ، می توانید متنی را برای تبلیغ این محصول با دکمه “اکنون بخرید” ارسال کنید تا خرید از آنها برای آنها راحت تر شود.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: تاثیر پیامک در فروش

۵- زمان بندی خود را به درستی دریافت کنید

پیام کوتاه همه چیز را در لحظه نشان می دهد . زمتان برای باز کردن پیام ها به طور متوسط ​​سه دقیقه طول می کشد. پاسخ های مشتری به فروش ، تبلیغات و رویدادهای تبلیغ شده از طریق پیام کوتاه به شدت موثر است  است. اگر جمعه شب یک رویداد افتتاح فروشگاه دارید ، جمعه بعد از ظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود یک شام تبلیغاتی دارید ، آن را در پایان روز کار ارسال کنید ، نه صبح.

مراقب باشید با ارسال پیام های زود هنگام صبح یا خیلی دیر باعث آزردگی مشتری نشوید. ساعات قابل قبول بین ۸ صبح و ۹ شب است.

با پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پیام به یک فرد خاص ، براساس تعامل های گذشته خود با متون خود ، یک پیام کوتاه را با استفاده از پیام کوتاه انجام دهید. این هدف گیری فوق العاده فراتر از منطقه a است.

۶- بر روی بهترین مشتریان خود تمرکز کنید

 

بهترین مشتری های شما کسانی هستند که وفادار هستند ، که به طور مداوم از شما خرید می کنند ، که به شما بازخورد می دهند ، و برند شما را به دوستان و خانواده خود ارتقا می دهند. یک استراتژی هوشمندانه برای شناسایی این حلقه از مشتریان (تأثیرگذار) و اختصاص وقت و منابع اضافی به آنها است. آنها مارک شما را می شناسند و دوست دارند ، بنابراین از دانش آنها به نفع خود استفاده کنید و سؤالات رای گیری عمیق تر از آنها را برای مشتریان عمده خود برای آنها ارسال کنید. همچنین ، آنها VIP شرکت شما هستند ، بنابراین با آنها مانند این رفتار کنید. فداکاری آنها را با پیشنهادهای ویژه و مزایای اضافی پاداش دهید.

می خواهید بیشتر بخوانید؟ به این مطالعات موردی نگاهی بیندازید که چگونه مارک های بزرگ با موفقیت از تبلیغات  اس ام اس  برای ارتقاء فروش و افزایش رضایت مشتری استفاده کرده اند.

مهم نیست که چه شرکتی را در اختیار دارید ، می توانید با اختصاص زمان برای تهیه پیام های مؤثر ، تجزیه و تحلیل جمعیتی مشتری ، سرمایه گذاری در تیم بازاریابی فروش ویژه پیام کوتاه و تبلیغ تبلیغات پیامکی خود در کل رسانه شرکت خود ، از مزایای فعالیت پیام کوتاه خود حداکثر استفاده کنید. .

 پنل پیامک مادام عمر ( life time )                فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید

 ارسال سریع پیامک به بلک لیست                ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد

 دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

 پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

شماره تماس با سپهر پیامک
تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با سپهر پیامک
×بستن جستجو
جستجو